Vi meddelte i går omkring 15.45, at vi lukkede ned for betalinger for Bank Connect kunder grundet udfordringer med dette igennem dagen.
Kort efter denne meddelelse, fandt vi ud af at problemet kun omfattede banker, som anvender SDC som bankcentral.
Herefter åbnede vi op for betalinger igen.
Desværre lader det til, at der stadig er udfordringer med at håndtere betalinger igennem SDC.
Det er derfor meget vigtigt, at de af jeres kunder, som måtte være ramt af dette, dobbelttjekker i banken om e-faktura betalingen er gået igennem eller ej.
Hvis nogle af jeres kunder har været ramt af denne problemstilling, har I modtaget et Excel-ark i dag omkring kl. 04.00 med en oversigt over de fejlede betalinger.
Der vil i arket i kolonnen ”Indhold” stå ”Afsnit 1 – Betaling afvist ved forsendelse” på de kunder, som er ramt af fejlen.
Vi beklager igen de gener dette måtte medføre, og følger op med Bank Connect/SDC og giver yderligere info så snart dette haves.